GNT EXBERRY arbeidscommunicatie emloyer branding maek creative team
GNT EXBERRY arbeidscommunicatie emloyer branding maek creative team
 

GNT

GNT

Arbeidscommunicatie

// GNT werken aan een kleurrijke toekomst? Dat doe je bij GNT!

GNT, het bedrijf achter het merk EXBERRY® en wereldwijd marktleider in natuurlijke kleurstoffen, wilde zijn werkgeversidentiteit versterken. De uitdaging: hoe vertaal je hun internationale en innovatieve karakter naar arbeidscommunicatie die zowel aanspreekt als trots maakt?
 
Wij ontwikkelden het concept “Werken aan een kleurrijke toekomst”. Een boodschap die niet alleen verwijst naar de producten van GNT, maar ook naar de toekomst die medewerkers samen opbouwen.
 
Om dit kenbaar te maken, creëerde we advertenties, billboards en social media-uitingen. Binnen de vormgeving is bewust gekozen voor kleurrijke achtergronden in een prisma. Deze geven een connectie met de natuurlijke kleurstoffen. 
De employer branding heeft een (letterlijk) gezicht gekregen door de medewerkers centraal te plaatsen in alle uitingen. Een insteek voor human interest en herkenbaar voor nieuw talent. 
 
Het resultaat: een consistente en kleurrijke stijl waarmee GNT zich onderscheidt op de arbeidsmarkt én laat zien dat werken bij GNT betekent dat je samen bouwt aan een toekomst vol kleur.
 
Naast het concept “Werken aan een kleurrijke toekomst” in te zetten als communicatiemiddel, werkt het ook zeker als strategisch instrument om GNT te positioneren als aantrekkelijke en toegankelijke werkgever voor zowel de nationale als internationale markt. 

Meer weten over een arbeidscommunicatie concept? Neem contact met ons op.

Bel Maek E-mail Maek

+31485383710