// Exberry is een toonaangevend merk van natuurlijke kleuren voor voedingsmiddelen- en drankenindustrie. Coloring food with food.
Voor EXBERRY® ontwerpen we ook alle internationale beursstands! Wil je deze eerst bekijken ga dan naar de case van EXBERRY®.
In onderstaande animatie krijg je een heldere uitleg over de ontwikkeling en opkomst van plantaardig voedsel door de jaren heen: waar komen we vandaan en waar gaan we naartoe. Hierin komt duidelijk naar voren wat de invloed van EXBERRY is in dit proces en zeker ook wat EXBERRY nu en in de toekomst kan betekenen voor hun klanten.
EXBERRY® Love Color campagne. Elk jaar staat er 1 kleur centraal bij EXBERRY®. Dé kleur van 2020 is blauw; Shades of Aqua. Hiervoor hebben we een volledige kleurcampagne ontwikkeld. Van een eigen Love Color logo tot een goed gevulde kleuren-inspiratie-box vol met verschillende 'Shades of Aqua' applicaties en EXBERRY® producten ter ondersteuning van Sales. Dit is bovendien aangevuld met verschillende middelen in 'blauw' zoals een eigen Trend Report. Shades of Aqua is geïntroduceerd op de Food Ingredients Europe beurs in Parijs. Kijk op de cases pagina van EXBERRY® voor foto's van deze beursstand.










EXBERRY® adverteert over de hele wereld in toonaangevende gespecialiseerde media. Hiervoor hebben we een praktisch en aantrekkelijk advertentiestramien ontworpen. Passend in elk formaat, voor elk product, voor elke applicatie en voor elke taal!

Bij EXBERRY® geven ze meerdere malen per jaar een Trend Report uit. Een handig naslagwerk met trends in food en coloring food all over the world.

Elke bezoeker bij EXBERRY® krijgt een notebook voor aantekeningen. Deze hebben we opgemaakt met aantrekkelijke illustraties op verschillende pagina's die het verhaal van EXBERRY® goed uitleggen.

Voor EXBERRY® zijn we begonnen met het ontwikkelen van een complete huisstijlhandboek. Dat betekende eerst een uitgebreide inventarisatie van alle middelen die wereldwijd gebruikt worden. Deze brachten we vervolgens samen in één overzichtelijk en gebruiksvriendelijk handboek voor alle medewerkers en leveranciers. We maken keuzes op grafisch gebied, leggen kleuren vast en bepalen regels om het gebruik van de visuele identiteit voor iedereen werkbaar te maken.
