exberry gnt portfolio maek growing colors
exberry gnt portfolio maek growing colors

// Exberry is een toonaangevend merk van natuurlijke kleuren voor voedingsmiddelen- en drankenindustrie. Coloring food with food.

Voor EXBERRY® ontwerpen we ook alle internationale beursstands! Wil je deze eerst bekijken ga dan naar de case van EXBERRY®.

EXBERRY® Love Color campagne. Elk jaar staat er 1 kleur centraal bij EXBERRY®. Dé kleur van 2020 is blauw; Shades of Aqua. Hiervoor hebben we een volledige kleurcampagne ontwikkeld. Van een eigen Love Color logo tot een goed gevulde kleuren-inspiratie-box vol met verschillende 'Shades of Aqua' applicaties en EXBERRY® producten ter ondersteuning van Sales. Dit is bovendien aangevuld met verschillende middelen in 'blauw' zoals een eigen Trend Report. Shades of Aqua is geïntroduceerd op de Food Ingredients Europe beurs in Parijs. Kijk op de cases pagina van EXBERRY® voor foto's van deze beursstand.

EXBERRY love color blue campagne 2020 logo
EXBERRY love color blue campagne 2020 box
EXBERRY love color blue campagne 2020 Blue Pasta
EXBERRY love color blue campagne 2020 candy bags
EXBERRY love color blue campagne 2020 noodles bag
EXBERRY love color blue campagne 2020 powderdring
EXBERRY love color blue campagne 2020 powder bags
EXBERRY love color blue campagne 2020 memoblokjes
EXBERRY love color blue campagne 2020 logoloop card
EXBERRY love color blue campagne 2020 Trendreport

EXBERRY® adverteert over de hele wereld in toonaangevende gespecialiseerde media. Hiervoor hebben we een praktisch en aantrekkelijk advertentiestramien ontworpen. Passend in elk formaat, voor elk product, voor elke applicatie en voor elke taal!

Exberry advertentie stramienen

Bij EXBERRY® geven ze meerdere malen per jaar een Trend Report uit. Een handig naslagwerk met trends in food en coloring food all over the world.

exberry_portfolio_maek_trendreport2018

Elke bezoeker bij EXBERRY® krijgt een notebook voor aantekeningen. Deze hebben we opgemaakt met aantrekkelijke illustraties op verschillende pagina's die het verhaal van EXBERRY® goed uitleggen.

Exberry notebook

Voor EXBERRY® zijn we begonnen met het ontwikkelen van een complete huisstijlhandboek. Dat betekende eerst een uitgebreide inventarisatie van alle middelen die wereldwijd gebruikt worden. Deze brachten we vervolgens samen in één overzichtelijk en gebruiksvriendelijk handboek voor alle medewerkers en leveranciers. We maken keuzes op grafisch gebied, leggen kleuren vast en bepalen regels om het gebruik van de visuele identiteit voor iedereen werkbaar te maken.

Exberry huisstijlhandboek

Ook een opvallende campagne nodig? Rebecca ontwerpt er graag één voor je!

Bel Maek E-mail Maek

+31485383710