exberry gnt case maek - huisstijlhandboek
exberry gnt case maek - huisstijlhandboek
 

Exberry

Exberry

Huisstijlhandboek

// EXBERRY® kleurrijke basis voor internationale identiteit

exberry gnt case maek - huisstijlhandboek

EXBERRY®, het grootste merk van GNT, is toonaangevend in de ontwikkeling en productie van natuurlijke kleurstoffen voor de voedingsindustrie. Groente en fruit worden verwerkt tot de meest uiteenlopende concentraten die kleur geven aan dranken, zoetwaren, banket, zuivel, ijs en snacks.

Voor deze klant ontwikkelden wij het complete huisstijlhandboek. Dat betekende eerst een uitgebreide inventarisatie van alle middelen die wereldwijd gebruikt worden. Deze brachten we vervolgens samen in één overzichtelijk en gebruiksvriendelijk handboek voor alle medewerkers en leveranciers. We maken keuzes op grafisch gebied, leggen kleuren vast en bepalen regels om het gebruik van de visuele identiteit voor iedereen werkbaar te maken. We krijgen het volledige vertrouwen van de klant en vervullen de rol van probleemoplosser en ontzorger.

Voor ons is dit een goed voorbeeld van praktische, toegepaste creativiteit in combinatie met strak accountmanagement. We hebben met het handboek een basis gelegd voor toekomstige communicatie van EXBERRY® en de identiteit van deze internationaal toonaangevende organisatie mee vormgegeven. Een mooi document om op verder te bouwen.

 

'Ik ken Maek al vanuit mijn vorige werkgever, toen ik bij GNT ondersteuning nodig had op het gebied van communicatie, was de telefoon snel gepakt. Het mooie aan Maek is dat ze actief meedenken, zich grondig en actief verdiepen in je merk en behoeften en je veel werk uit handen nemen en met praktische oplossingen komen.'

Maartje Hendrickx, Market Development Manager EXBERRY®

Visuele identiteit laten vastleggen? Neem contact op met Monique die weet daar alles van.

Bel Maek E-mail Maek

+31485383710