We werken al meer dan tien jaar voor sfeermaker Bolsius en in het verleden waren we al verantwoordelijk voor productontwerp en de realisatie van POS-materiaal van verschillende productlijnen. We kwamen destijds in beeld toen de kaarsenmarkt in een levendige stroomversnelling raakte door de introductie van de robuuste, rustieke gekleurde kaarsen. Via talrijke productintroducties groeiden we met Bolsius mee. Super voor onze ontwerpers, die hun werk vaak terugzagen in de winkels.
Voor productlijn Citronella Garden maakten we zowel de verpakking als het promotiemateriaal. Het logo, de sfeer van het product, de slimme verpakking die informatie geeft én het product laat zien…alles werd ontwikkeld in nauwe samenspraak met onze opdrachtgever.
Een klant als deze zorgt ervoor dat je bij moet blijven in de wereld van de decoratietrends. Welke trends zijn er nu, welke komen eraan? Dankzij onze nieuwsgierigheid en affiniteit bij het product is dat geen must maar een feestje. We betrappen onszelf erop dat we ook in het buitenland met meer dan gemiddelde interesse de kaarsenafdeling bekijken. Wij noemen dat sfeervolle beroepsdeformatie, een prettige bijkomstigheid!
'Maek heeft inmiddels een behoorlijke staat van dienst als het gaat om het ontwerp van verpakkings- en promotiemateriaal voor Bolsius. Dat is prettig, want ze weten hierdoor wat de mogelijkheden en onmogelijkheden zijn. Verder zijn ze oplossingsgericht, positief-kritisch, betrokken en persoonlijk. Heel prettig!'
Sjoerd van de Steene, Group Brand & Trade Marketing Manager Bolsius Group